Podatkowa książka przychodów i rozchodów
– Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
– Ewidencja dokumentów księgowych w Podatkowej Księdze Przychodów i Rozchodów

– Naliczanie podatku dochodowego w systemie miesięcznym bądź kwartalnym w wybranej przez podatnika formie rozliczania podatku
– Prowadzenie ewidencji sprzedaży i zakupu dla potrzeb podatku VAT
– Prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia
– Sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Skarbowego miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT

Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych
– Kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym
– Prowadzenie ewidencji przychodów
– Naliczanie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych
– Prowadzenie ewidencji dla potrzeb podatku VAT
– Sporządzanie i wysyłanie do Urzędu Skarbowego miesięcznych lub kwartalnych deklaracji VAT

Kadry i płace
– Sporządzanie list płac oraz rachunków do umów cywilno-prawnych
– Naliczanie miesięcznych zaliczek na podatek dochodowy pracowników
– Naliczanie miesięcznych składek ZUS, sporządzanie deklaracji oraz przesyłanie ich w formie elektronicznej do ZUS
– Przygotowywanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego podatników oraz pracowników
– Sporządzanie informacji o uzyskanych przez pracowników dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT-11, PIT-4R

Zakładanie działalności gospodarczej:

– Przygotowanie wniosku o wpis do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
– Dobranie optymalnej formy opodatkowania
– Rejestracja ubezpieczonego w ZUS
– Rejestracja podatnika VAT

Rozliczenie rocznego zeznania podatkowego:

– dla przedsiębiorców – PIT-28, PIT-36, PIT-36L
– dla pozostałych podatników – PIT-28, PIT-36, PIT-37, PIT-38.